کارواش‌های صنعتی

کارواش‌های صنعتی معمولاً از شیلنگ کارواش دوتایی فشار قوی با انتهای 3.8 اینچی استفاده می‌کنند. قطر شیلنگ کارواش 100 الی 200 بار با دبی حداکثر 15 لیتر می باشد که می توان از شیلنگ های 1/4 اینچی استفاده کرد. برای جریان های بیش از 15-30 لیتر می توان از شیلنگ 16.5 اینچی استفاده کرد. اندازه شیلنگ استاندارد برای شستشوی صنعتی 10-20 متر است. استفاده از سایز شیلنگ های دیگر توصیه نمی شود زیرا فشار کاری آنها در نهایت کاهش می یابد، مگر در موارد خاص که چاره ای جز بلند کردن شلنگ وجود ندارد. در غیر این صورت با شلنگی از 10 تا 15 متر می توانید کارایی و راحتی لازم را در شست و شوی خودرو، با چرخ و سهولت در جابجایی به دست آورید. اکثر شیلنگ های کارواش که در بازار به فروش می رسند از چینی درجه یک یا دو ساخته می شوند.

نقش هر کارواش حذف آلودگی های مختلف از تجهیزات و سطوح مختلف و حفظ و حفظ نظافت در محیط های مختلف است و این فرآیند تنها با تجهیزات کارواش صنعتی قدرتمند و حرفه ای می تواند موفق باشد. یکی از این وسایل مهم شلنگ کارواش است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ما همراه باشید.

ابتدا باید به سوال مهمی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده پاسخ دهیم، شلنگ کارواش چیست؟ همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از مهم ترین دستگاه های کارواش چه صنعتی و چه خانگی شلنگ کارواش می باشد. دلیل این امر قابلیت ها و قابلیت های بسیار بالای این دستگاه برای نظافت و شستشوی سریع و کامل دستگاه ها و سطوح مختلف می باشد.

از آنجایی که این دستگاه نقش بسیار مهمی در کارواش صنعتی ایفا می کند، این دستگاه به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در برابر عوامل و شرایط محیطی بسیار مقاوم باشد. حال از آنجایی که این دستگاه دارای این ویژگی و ویژگی منحصر به فرد است، منجر به این می شود که حتی در صورت استفاده طولانی مدت از این دستگاه، آسیبی به آن وارد نشود.

در واقع شیلنگ پمپ مخصوص کارواش که همانطور که از نامش پیداست جزء مهم و ارزشمند یک سیستم کارواش صنعتی می باشد، نوعی شلنگ است با این تفاوت که دارای استحکام و پایداری بسیار بالایی بوده و همچنین موضوعیت دارد. به فشار قوی شلنگ. این شلنگ فشار قوی که از سیم فولادی ساخته شده است، طراحی و ساخت بسیار بالایی دارد.

بنابراین کیفیت و دوام بالای این شیلنگ آن را از سایر شیلنگ های کارواش متمایز می کند و همین ویژگی ها باعث شده تا شیلنگ کارواش سازگار با محیط زیست و دست نخورده باشد. استحکام و دوام این قطعه در هنگام عبور تریلر، کامیون و سایر وسایل نقلیه نه تنها آسیب می بیند بلکه حتی فشار آب نیز شکسته و به هم نمی پیوندد و فشار آب کاهش نمی یابد.

مه سازان

دیدگاهتان را بنویسید